Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Ο πρώτος μου κουμπαράς

       Μου αρέσει τόσο πολύ το γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας και το λευκό των ελληνικών νησιών. Αν και δεν κατάγομαι από θαλάσσια περιοχή, αλλά από βουνό, η αγάπη μου για τη θάλασσα και η αφόρητη ζέστη του καλοκαιριού οδήγησαν τη σκέψη μου στις ομορφιές του Αιγαίου. Και ενώ βρίσκομαι στο μπαλκόνι  προσπαθώ να κατασκευάσω τον πρώτο κουμπαρά μου. Ένας ανεμόμυλος σαν αυτούς που ομορφαίνουν τα νησιά του Αιγαίου .
      Ένα μεταλλικό κουτί από αναψυκτικό, λίγη γυψόγαζα, ξυλάκια από σουβλάκι, χαρτόνι, ένα κομμάτι κεραμίδι, πηλός, σύρμα, λίγες πετρούλες παραλίας και λίγη άμμος. Με πολύ χαρά κάθομαι και τα δουλεύω.  Ο ανεμόμυλός μου είναι έτοιμος. Προσφορά στην νέα πρόσκληση της Ρένας με πολλή αγάπη.


    

7 σχόλια:

  1. Έγινε πολύ όμορφος κυρία Γεωργία, μπράβο, καλή αρχή!!
    Καλό μήνα να έχετε όπου κι αν βρεθείτε!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφος ο ανεμόμυλος-κουμπαράς! Καλό μήνα με ακόμα περισσότερες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ. Καλό μήνα με χαρές και ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικός!!!!!!μπράβο σου!!!!!!φιλιά!!!!!!καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος και καλοκαιρινός ο κουμπαράς σου!!!!Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος!!!Καλοκαιρινός και πανέμορφος!!!Ο Δον Κιχώτης λείπει για να συμπληρώσει το σκηνικό!!!Πολλά πολλά φιλιά Γιούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά